2013. augusztus 11., vasárnap

2.fejezet 2.rész

Sziasztok!Tudom,hogy már 3 hónapja nem volt új rész és ezt nagyon sajnálom.Nem fogok hazudni,volt elég időm új részt írni,de valahogy már úgy éreztem nem kéne írnom.Rosszul döntöttem,mert ahányszor erre a blogra gondolok és látom az 5800 feletti látogatót bűntudatom lesz és hiányzik nekem ez a blog.Remélem,hogy nem haragszotok rám és újra olvasni kezditek mert VISSZATÉRTEM!*-*



*Bogi szemszöge*
Amikor Lou szája elhagyta ezt a nevet nem tudtam mit tegyek...
-Ki ez a lány.??-épphogy kimondtam Louis odafutott Eleanorhoz és megölelte.
-Eleanor!Drágám de rég nem láttalak!Miért hagytál itt 2 éve?Annyira hiányoztál!-sírt a vállá Lou
-Te is nagyon hiányoztál!És úgy sajnálom hogy nem hívtalak,csak az a veszekedés és én túl hamar döntöttem...de hidd el vissza akartam jönni!!
-Ez meg mi!?Ő az én barátom!Nem a tied!Vagy őt szereted inkább Lou.?-fakadtam ki
-Bogi halkabban,mindenki minket néz.
-Leszarom!válaszolj a kérdésemre!!-ordítottam hangosabban
-Hát én még mindig szeretem El-t!-mondta Lou
-Hát jó akkor legyetek boldogok!!!-és elrohantam
-De Bogi nem úgy értettem!-kiáltott utánam
Még egyszer visszanéztem,és futottam Emma házához...
Amikor odaértem Vanessa és Niall is akkor értek haza.Kiengedték Vanessát a kórházból.Lili és Harry a kanapén ültek,élvezték egymás társaságát én meg csak sírva berohantam a szobámba.

*Lili szemszöge*
Bogi sírva jött be,még nem nagyon volt ilyen.Később bejött Lou és egy számomra ismeretlen lány.
-Eleanor!Hát te itt?-üdvözölte Hazz
-Harry,ő ki?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel 
-Á,csak Louis régi barátnője.-mondta Harry
-Értem,de drágám,csak van annyi eszed,hogy Bogi biztosan ezért sír,mert ahogy látom ismét együtt vannak.-mondtam Harrynek
-Hm...lehetséges..jobb lesz ha utána mész.-mondta Harry
Pasik-.-"..
Felmentem Bogihoz és láttam,hogy cseppet sincs jó kedve.
-Bogi,minden rendben?-kérdeztem
-Nem,semmi sincs rendben és most hagyjál békén!!-megfogott egy ragasztós tubust amire nem volt rácsavarva a teteje és hozzám vágta
Pont szembetalált és a ragasztó bele a szemembe szörnyen fájt és én egy óriásit sikítottam.
Mindenki felrohant és próbált segíteni.Közben Bogi lefutott a lépcsőn és kiviharzott az ajtón.Emma és Reni próbálták elkapni de nem tudták.
Harry azonnal orvoshoz vitt.

*Reni szemszöge*
Amíg mindenki fenn volt addig Bella odalenn aludt.Megkértem Zayn-t nézze meg,hogy még alszik-e de lentről Zayn kiáltását hallottam.Lerohantam
-Zayn mi történt?-kérdeztem ijedten
-Bella eltűnt!Már mindenhol megnéztem.
-Hogy mi??Az nem lehet.
Lehet,hogy..ELRABOLTÁK...


2 megjegyzés: