2013. augusztus 20., kedd

2.fejezet 4.rész

*Bogi szemszöge*
Fáradtan sétálgattam az erdőben,eltévedtem.Fáztam,éheztem.Megpillantottam a távolban egy kis ház szerű valamit.Gondoltam bemegyek,hátha kapok segítséget.A ház felé vettem az irányt amikor ütést éreztem a tarkómon.Tehetetlenül a földre rogytam.
Amikor felébredtem egy kis szobában voltam,nagy meglepetésemre Bella is ott volt.Hirtelen kicsapódott az ajtó és egy fiatal pasi rontott be.
-T-te meg ki vagy?-húzódtam hátrébb
-Nem mindegy az neked?-kérdezte flegmán.Megfogta a csuklómat és közelebb húzott magához.
-Vidd haza a gyereket és vissza ne gyertek!-ordibálta a képembe.
-Na és Reni?-kérdeztem értetlenül.Nagy nevetésbe kezdett.
-Neki már vége,de ha nem takarodsz innen te is úgy jársz mint ő!
Nem szóltam semmit,csak megfogtam Bella kezét és vezettem ki.Út közben sírtam,azt sem tudtam merre megyünk.Nem láttam a könnyeimtől.Meghalt az egyik legjobb barátnőm.Pár óra kóválygás után észrevettem London sötét utcáit.Ez az!Haza jutunk!
Elértük a házat,már nem volt semmi energiám,Bellát is ölben vittem.Kinyitottam az ajtót és majdnem csak beestem.
-Bella!Bogi!-Lou volt az.Egy csókkal köszöntött amit én elutasítottam.
-Mi van Eleanorral?-kérdeztem könnyes szemekkel.
-Én téged szeretlek!-szorított magához.
Megjelentek a többiek.Zayn sírva szorította magához a kis göndör hajú lányát.
-Na és Reni?Ő hol van?-jöttek a kérdések.
........
-Meghalt!Megölték...-fakadtam ki.
A házban mindenki elcsendesült.Meghalt?Nem az nem lehet.Szinte mindenki sírt.Niall még a pizzát is letette.

*Lili szemszöge*(1 nappal később)
Már egy napja gyászolunk.Hihetetlen ami történt.Miért pont őt?Miért?
A nappaliban ültem és a kávémat szürcsöltem amikor kinyílt az ajtó.Biztosan csak hallucinálok.Reni állt előttem.
-R-Reni?-kérdeztem bizonytalanul.Térdre rogyott és sírni kezdett.A ruhái el voltak szakadva.
-Megszöktem.-nyögte ki elég nehézkesen
-Nem haltál meg?-csodálkoztam és felé siettem.
-Hát nem!-válaszolta.
Ismét mindenki lejött.Reni elsősorban Zaynt és Bellát ölelte magához.Reni megmosakodott és átöltözött amíg mi mind együtt vacsorát főztünk.Vanessa volt a "főszakács" mindenki imádja a főztét.
Befejeztük a vacsorát és leültünk a nappaliba beszélgetni.
-Annyira örülök,hogy újra itthon van mindenki.-mondta Zayn megkönnyebbülten.
-Ti vagytok mind a családom!-folyt le egy könnycsepp Emma arcán.
-Zayn,valamit el kell mondanom.-mondta Reni.
-Igen,drágám?-mosolyodott el.
-Hát,nem tudom,hogy mondjam el.Na jó.... Bella nem a te gyereked!
-M-mi!?Akkor meg kié?-törölte le a mosolyt a képéről Zayn.Reni lehajtotta a fejét..
-Harry-é!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése