2013. szeptember 5., csütörtök

2.fejezet 5.rész

*Lili szemszöge*

A szobát néma csönd borította el.Mindenki felment,kivéve mi négyen:Reni,Zayn,Harry és én.Tágra nyílt szemekkel férjemre néztem.
-H-Harry!Ez igaz?-kérdeztem értetlenül
Szinte már könnyes szemekkel rám nézett és választ adott.
-Igen!És nagyon sajnálom!-mondta,majd egy könnycsepp folyt le az arcán.
-Na de Reni-fogta meg felesége kezét Zayn,de ő elrántotta.
-S-sajnálom Zayn-adott halkan egy választ mintha ezzel mindent elintézett volna.
-De miért és hogyan?-néztem rá Harryre zokogva.
Harry csak csendben lehajtotta fejét és könnyeit a szőnyegre folyatta.
-Tudod mit itt a szaros gyűrűd!-vágtam hozzá a tárgyat ami összekötötte életünket,majd nagy léptekkel felrohantam az emeletre.
-Lili várj!-hangzott utánam Reni kiáltása,aki hangja alapján szintén sírt.De én nem akartam megvárni,se visszamenni.Hogy lehettem ilyen hülye?Azt hittem,hogy majd egy sztárocskával fogom leélni boldogan az életem?Dühösen pakolásztam a cuccaimat a bőröndömbe.Elhatároztam,hogy haza megyek,itt mindenkiben csak csalódni tudtam.Még a saját anyám temetésére sem mentem el Harry miatt.Úgy döntöttem,hogy visszamegyek és apukámmal fogok élni.Már nagyon megbántam,hogy életem egy szakaszát itt töltöttem el.
Már kezdtem elégedett lenni magammal,hogy milyen jól bepakoltam a bőröndömbe amikor halk kopogtatást
hallottam az ajtómon.
-Gyere!-sóhajtottam unottan és egy gyors pillantást vetettem az ajtó felé.Nem meglepően Harold volt az.
-Még ezek után képes vagy idejönni?Engem felejts el egy örök életre!-álltam fel az ágyról és Harry felé közeledtem.
-Lili!Hallgass meg!Én tényleg hülye voltam,de Reni erőszakoskodott és megtörtént.-nézett rám arra várva,hogy majd megbocsájtok.
-Valld be,hogy te is akartad!-néztem rá szúrós tekintettel,Ó..ha ölni tudnék a szememmel...!
-Kérlek!Bocsájts meg!-könyörgött,de hiába.
-Nem!És még ma haza utazok!-vágtam rá és Harry tolni kezdtem az ajtó felé.Még egyszer hátra nézett és lassan becsukta az ajtót maga után.Nekidőltem az ajtónak és lassan lecsúsztam ülő helyzetbe,a térdem egészen az államig felhúztam és fejemet pedig ráhajtottam,majd csendben zokogni kezdtem.Végigfutott a fejemen,hogy talán most láttam utoljára és ezentúl már csak a tévém vagy monitorom képernyőjén láthatom.

*Reni szemszöge*
  
Már csak kettesben voltunk Zaynnel.Mereven bámultuk egymást amikor felállt.
-Nagyot csalódtam benned!-nézett rám két gyönyörű szemével.
-Zayn!Hallgass meg!Nem tehetek róla,azon az estén mindketten részegek voltunk és azt sem tudtuk,hogy mi csinálunk!Ez csak egy véletlen volt.-néztem rá könnybe lábadt szemekkel.
-És hoppá,véletlenül van egy gyereked!-majd megemelte kezét és pofon vágott amitől egyből a földre rogytam.Ezt komolyan nem kellett volna megtennie.Mérgesen felrohantam a szobámba majd magamra zártam az ajtót és levágódtam az ágyra.Miért haragszik mindenki rám?Harry erőszakoskodott!-gondoltam magamban.A párnámba nyomtam a fejem és hangosan kieresztettem minden dühömet.Azon gondolkoztam,hogy most mitévő legyek.Talán haza kéne utaznom....?

*Vanessa szemszöge*


Éppen egy buliból jöttük haza,Niall tök részegen aminek felettébb örültem.Beértünk a nappaliba.Csak Zayn ült csendesen a kanapén lehajtott fejjel.Még csak észre sem vett annyira el volt merülve gondolataiban.Felmentünk a Lépcsőn,beértünk a szobába amikor Niall megragadta a kezemet.Teljesen nem volt magánál és áradt belőle az alkohol szag.Hirtelen magához rántott majd a nyakamat kezdte csókolgatni.Próbáltam eltolni magamtól,de mindezt hiába tettem,inkább csak jobban beindult.Egy gyors mozdulattal az ágyra lökött és ő dőlt velem.Egyre csak csókolgatott amikor sikítozni kezdtem.
-Niall ne!Ezt nem akarom,kérlek hagyd abba!-de mondataimra oda sem figyelt.
Aztán letépte rólam a pólót majd  rövid szoknyámat próbálta lehúzni.Kezdtem nagyon félni és én utálok félni.
-Segítség!-kiáltottam teljes hangerővel amit senki sem hallott meg.-Ne Niall!-kiáltottam egy kicsit halkabban.
Mire megszabadult a szoknyámtól is a melltartómat kezdte piszkálni és folytatta tovább.Mire teljesen levetkőztetett egy perverz vigyorral a képén rám nézett.
Félek...!

*Bogi szemszöge*


Louissal a szobában éppen kettesben romantikáztunk,amikor hirtelen megszólalt:
-Mik ezek a zajok és sikítások a szomszéd szobából?-kérdezte értetlenül
-Mik?Én nem hallok semmi,biztosan Bella az.-mondtam majd egy puszit nyomtam az arcára.
-Biztosan?-nézett rám kicsit kételkedve
-Hidd el nekem nem történik ott semmi szokatlan,de most csak velem foglalkozz.-dőltem hanyatt az ágyon őt magam után húzva.Lou felettem támaszkodott én pedig szemeiben gyönyörködtem.
-Louis,Kérdezhetek valamit?
-Persze-mosolyodott el.
-Miért engem választottál Eleanor helyett?-kérdeztem
-Mert rájöttem,hogy ő nem olyan mint te!Én téged szeretlek és mindig is téged foglak!-mondta,majd egy apró puszit nyomott a számra.
-Szeretlek!-mosolyodtam el.
-Már a szomszédból a sikítások sem zavarnak,miattad!-vigyorodott el.





2 megjegyzés: