2013. szeptember 10., kedd

Búcsú..(utolsó rész)

*Lili szemszöge*
Pont azt nem akartam,ezért nem mentem vissza.El akartam kerülni,hogy Harry szívét még jobban összetörjem és tessék
"ezt elintézted Lilien,minek mondtad el neki?"-gondoltam magamban.
Ahogy sírni láttam Harryt,erősen magamhoz szorítottam.
-Szeretlek!-mondtam,majd pár könnycseppet én is eleresztettem.Ohh,istenem!Újra érezhettem e csodás illatot,amit olyan sok ideig nem.Mélyen egymás szemébe néztünk,majd heves csókolózásba kezdtünk.
-A végsőkig melletted leszek.-mondta Harry hosszú idő után két csók között.

Mikor elengedtünk egymást a szobában kínos csend uralkodott.Hirtelen kinyílt az ajtó.
-Jó reggelt apu!-köszöntem vidáman,de még mindig vörös szemekkel,amit a sírás okozott.-Hadd mutassam be Harry-t.-mutattam a mellettem ülő fiúra.
-Á,te vagy az a híresség,már sokat hallottam rólad.-mondta apám és elmosolyodott.

***
Visszamegyek Londonba Harryvel!Már mindenemet bepakoltam és apámtól is elbúcsúztam.Szörnyű belegondolni,hogy talán most látom utoljára,de az a tény megnyugtat,hogy Harry mellett halok meg.
A repülőút csendesen telt szinte alig pár szót.
-Értesítettem a többieket az érkezésedről és az.......agydaganatról..-mondta elcsukló hangon.
Válaszul csak mosolyogtam,nem tudtam megszólalni,előtört volna belőlem a sírás.Szörnyű látni Harry arcán a fájdalmat.
***

Beértünk a házba,mindenki ellepett minket.Nagyon örültek nekem.
-Nagyon boldog vagyok,hogy újra itt vagy köztünk.-ölelt át már vagy harmadszor Vanessa.
Még sok hasonló ilyet mondtak a többiek.
-Na akkor eszünk-kérdezte Niall.
-Tessék.-vágott hozzá Niall-höz Reni egy csokit.

Pár óra múlva leültünk vacsorázni.Nagyon ó hangulat volt és ami a legfőbb,hogy újra Harry mellett lehetek.
Épphogy felálltam az asztaltól amikor szörnyű fájdalmat éreztem.
-H-Har..-nem tudtam befejezni,mert a földre rogytam,először nem tudtam megszólalni,majd hirtelen minden sötétségbe borult.....

*Harry szemszöge*
Nem kaptam szikrát.Lili a földön volt.
-Hívjátok a mentőket.-ordítottam el magam és már tudtam,hogy mi fog bekövetkezni pár napon belül.
Erre nem vagyok felkészülve,ez nem lehet ő nem..
Ő volt életem nagy szerelme...
Bevitték a kórházba és meg kellet várnunk amíg felkel.

*két hét múlva*
*Lili*
Valami rettenetes fájdalomra keltem fel.Lassan kinyitottam szemeimet és Harry volt ott.Éreztem,hogy nem kapok már rendesen levegőt sem,gépek tartottak életben.
-Szia.-köszönte halkan,majd egy halvány mosoly jelent meg az arcán.
-Szia!-suttogtam.
-Tarts ki..-jött közelebb hozzám majd megszorította kezemet amire felszisszentem.
-Ne haragudj.-engedett el..
-Sajnálom,hogy itt hagylak..-nyögtem ki megerőltetetten.

*Harry szemszöge*
-Ne hagyj itt!-szipogtam.Lilinek már válaszolni sem volt elegendő energiája.
Egy gyengéd csókot leheltem puha ajkaira amire halványan elmosolyodott.Kezét felém nyújtotta azt jelezvén,hogy fogjam meg.
-Szeretlek!-suttogta és egy kósza könnycsepp hagyta el a szemét,ami lassan lecsukódott.Örökre..
-Én is szeretlek...-mondtam neki,utoljára és halk sírásba kezdtem

Nincsen többé Lili és Harry,nem mondhatom többé senkinek sem,hogy "szeretlek".Emlékszem az első találkozásra,az első csókra és a közös életünkre.Vége a szerelmünknek,nincs több csók se ölelés,nem érezhetem többé édes illatát,mert ő meghalt és ezt el kell fogadni,de a szívemben örökké élni fog és soha nem felejtem el,mert ez egy feledhetetlen kaland volt,aminek vége lett!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése